Pagina's

woensdag 27 september 2017

For You with Penny Black.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Graag wil ik jullie met onderstaande foto's laten zien hoe ik
dit felicitatiekaartje heb gemaakt met stansen van Crealies

Allereerst heb ik de achterkant gestanst met
op 1 cm van de kant. Zo maak je een scharnierkaart.

4 oplegvellen gestanst uit het Kraft karton.

Met de stansen met de dots heb ik de digi van
Penny Black en nog 3 hagelwitte oplegvellen gestanst.

Daarna een vaandel gestanst uit Kraft karton en
deze tekst met de Quickie Glue pen opgeplakt.

Deze X-tra stans uit Kraft karton gestanst.

Met de kleinste Double Fun stans de hoekjes
gestanst uit Kraft karton.

En het resultaat na alles opgeplakt te hebben.
Dit kaartje stond al op het blog Creaties Met Papier.

Papicolor items:

Crealies stansen/dies:
   
  
www.all4you-wilma.blogspot.com I am DESIGNER for Crealies 2017
www.all4you-wilma.blogspot.com I am DESIGNER for Creaties met Papier from Papicolor

2 opmerkingen:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.