Pagina's

dinsdag 14 maart 2017

We have some Winners.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dan volgt, zoals beloofd, de uitslag van de Give Away.
Jullie krijgen 1 week de tijd om jullie prijs te claimen.
Zodra ik jullie adressen heb gaan de stansen
allemaal tegelijkertijd op reis naar de nieuwe eigenaar.

Give Away 1 is gewonnen door: Chantal

Give Away 2 is gewonnen door: Diana

Give Away 3 is gewonnen door: Rosina

Give Away 4 is gewonnen door: Wies

Dames.....heel veel plezier met deze stansen en ik hoop
dat jullie er heel veel mooie kaartjes mee weten te maken.

Liefs Wilma

9 opmerkingen:

  1. Alle winnaars gefeliciteerd, Ik weet hoe leuk het voelt. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is leuk! Dank je wel! Ik ga even kijken of je email adres kan vinden.
    x
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle winnaars gefeliciteerd....en Wilma....bedankt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk. Dank je wel Wilma.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow Wilma...
    Ik had deze post gewoon gemist....soms heb je het gewoon te druk...maar ik heb zojuist de brievenbus leeggehaald en daar zat tocheen envelop in met 3 prachtige bloemenstansen erin...
    zoooo gaaf dat ik die gewonnen heb
    Heeeeel erg bedankt ervoor... ik ben er geweldig blij mee...
    Mijn week sluit weer prachtig af
    ook de andere winnaars gefeliciteerd met jullie mooie stansen en veel plezier ermee

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze week heb ik bijna niet op blogger gekeken en zie dus nu pas dat ik giveaway 4 heb gewonnen. Ik ben heel blij met deze mooie bloemnstansen. Bedankt Wilma.
    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met jullie gewonnen mallen. veel plezier ermee

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.