Pagina's

zondag 22 januari 2017

Butterfly Greetings.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor het Crealies blog heb ik een klein labeltje gemaakt en
daarvoor 7 stempeltjes gebruikt. 6 Bits & Pieces stempeltjes
en 1 tekststempeltje van Tekst & Zo no. G 02.

De vlinderstempel Bits & Pieces no. 15 heb ik ingekleurd
met Caran d'Ache Luminance Kleurpotloden.

De Bits & Pieces no. 57 heb ik eerst met water
en daarna met inkt gestempeld.

Crealies stans/die:
Crealies stempels/stamps:

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

Liefs Wilma

8 opmerkingen:

  1. een mooie kaart
    geslaagd hoor !
    fijne zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie ag heb je gemaakt Wilma...prachtige achtergrondkleurtjes en die vlinderstempeltjes komen daar heel mooi op uit...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik vind dit altijd zo knap met inkt en stempels. Mooi geheel geworden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dat labeltje ! Brengt me op een ideetje voor het KKT !

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Echt heel erg mooi,
    super die kleuren ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt en prachtige kleuren gebruikt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige tag heb je gemaakt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.