Pagina's

zaterdag 31 december 2016

The Last One.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op tweede Kerstdag mocht ik dit label op het
Crealies blog laten zien. Toch wil ik dit label ook hier
showen.....al zijn de kerstdagen helaas weer voorbij.

Hoe zijn jouw kerstdagen geweest?
Wij hebben op eerste kerstdag gegourmet,
vanwege de verjaardag van onze Ron.
Ja.....en dat was lekker en super gezellig.

Wat vinden jullie van deze blaadjes onder de poinsettia?

De Set of 3 no. 42 in combinatie met de Duo Dies no. 42.

Met dit label wil ik meedoen aan:

Crealies stansen/dies:
  
  
  
 

Graag tot ziens.....tot in 2017.
Ik wens iedereen het aller-, allerbeste toe.

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. Ook deze laatste tag van 2016 is een super mooie geworden Wilma...een mooie afsluiter van 2016

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.