Pagina's

donderdag 1 september 2016

Flip-over with Crealies Create A Card no. 26.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag ga ik, samen met Marjo, heerlijk "snuffelen"
op de KKD (Knotsgekke Kaarten & Scrapdagen beurs)
in Den Bosch en morgen kun je mij vinden bij
Crealies (stand 172/172A), waar ik workshops mag geven.

Wie van jullie gaat ook?
Misschien komen we elkaar wel tegen! Gezellig!

Ook mag ik vandaag de blogestafette op het Crealies blog
afsluiten en dat doe ik met onderstaand kaartje.

Op Partz no. 1 en 3 Masks & More na, heb ik
allemaal nieuwe Crealies stansen gebruikt.

De grootste boom heb ik gestanst met Uno no. 39,
het huisje met Set of 3 stansen no. 38 en
voor de 2 kleinere bomen heb ik 

 De ster van Crealies Create A Card no. 26 heeft hetzelfde
aantal punten als de sterren van de stansset XXL no. 46
en daarom zijn deze 2 sets heerlijk te combineren.
Met Set of 3 stansen no. 42 en daarboven op
Duo Dies no. 42 heb ik de 2 kleinere sterren gestanst.

Van Inside or Out no. 3 heb ik zowel een kerstbal
als een kerstboom gemaakt (achterkant).

Crealies stansen/dies
Crealies Masks & More

Graag tot straks/morgen of tot een volgend blogbericht.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze kerstkaart weer Wilma, een heel kunstwerkje met schitterende detail erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.