Pagina's

dinsdag 9 augustus 2016

Blogestafette With Lots Of Labels

 

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Met Extreme Labels & Tags no. 8
en XXL Labels & Tags no. 8
heb ik een bakje voor Crealies gemaakt.
Het is een stevig bakje geworden,
want de "binnenkant" heb ik gemaakt

Met de Backgroundzz-stempel no. 2 
heb ik zowel de grote (voor- en
achter-binnenkant) als de kleinere labels
(zijkanten) bewerkt.

En als je dan toch met al dat mooie
nieuwe spul mag spelen, zijn dit
de nieuwe blaadjes, de
Duo Dies no. 40 en Duo Dies no. 40A.

En dit zijn o.a. de blaadjes van
Duo Dies no. 37 en Duo Dies no. 37A.

Crealies stansen/dies:
Extreme Labels & Tags no. 8
XXL Labels & Tags no. 8
Uno no. 35
Duo Dies no. 40
Uno no. 36
Duo Dies no. 37A

Crealies stempels/stamps:
Backgroundzz no. 2
  
  
  
  

Klik op de rode link of op
het plaatje van het desbetreffende item en
je gaat rechtstreeks naar de webwinkel.


Graag wens ik iedereen
een hele fijne dag toe.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Wilma, super mooi , heb het bakje al gezien hihi :)
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit mooi heel leuk bedacht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt wilma schitterend..... succes met de hop

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.