Pagina's

zondag 5 juni 2016

Simple Yet Striking.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik jullie een Crealies kaartje zien dat jullie
waarschijnlijk niet van mij verwachten.....of toch wel?
De inspiratie voor dit kaartje heb ik bij Anja vandaan,
zij heeft een geweldig mooie bloem gemaakt.
Ook het plaatje met de tulpen vond ik mooi en
heb daar een kaartje omheen gebouwd.
Ja, zo begin ik meestal.....van binnen naar buiten.
Waar beginnen jullie mee?

Crealies items:

Graag wens ik iedereen een hele fijne zondag toe.

Liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Mooi gedaan Wilma, met de blaadjes. Het lijkt zo wel een zonnebloem.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als jij ook eerst met het Dp en dan het midden. Verschuif het nog wel vaak.Maar dan kan je er omheen veel er bij zoeken. Het is idd net een zonnebloem zoals Asrid zei. Geheel is prachtig. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die super mooi zeg
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Mooi kaartje is het! En ik doe het net zo. Als ik een plaatje gebruik, dan is dat mijn uitgangspunt. De kaart komt er dan als het ware omheen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kaartje, heel leuk gedaan met die blaadjes, super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gedaan, ik vind em prachtig
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.