Pagina's

dinsdag 22 maart 2016

Flaming Hearts.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik ga naar een verjaardagsfeestje en neem mee?
Dit koffertje heb ik gemaakt voor Marjo met daarin
een tegoedbon voor een stempel, waarvan ik weet
dat zij die heel graag krijgt.

Het mooie karton van Papicolor is aan 2 zijden bedrukt
en dat is dan ook te zien als je het koffertje opent.
Van hetzelfde karton zijn ook de hoeken, de riem en
de sluiting gemaakt en dat uiteraard met 1 stansset,

Crealies items:
  
Papicolor items:
Metallic Design "Flaming Hearts"

Het feestje is helaas voorbij en zit ik zonder koffertje.
Gelukkig is Marjo er nu blij mee.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk gekleurd koffertje Wilma. Dat is nog eens een geweldig cadeautje. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg om het zo cadeau te geven!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ee schitterend koffertje Wilma...heel leuk als verjaardags cadeautje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.