Pagina's

maandag 17 augustus 2015

Continuation 1 of the workshop


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik, zoals gisteren beloofd, de labelkaart,
gemaakt met diverse Crealies producten, zien.
Dit label gaan we tijdens de workshopdag maken.
Opgeven kan bij Creatief Centrum Heesch.....HIER.

Crealies items:
Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 1 Clock
Partz no. 3 Versiering/Add on Labels & Tags
Crea-Nest-Lies XXL no. 3
Crea-Nest-Lies Small no. 8 Kiekeboe 4/Peekaboo 4
Bits & Pieces no. 11 Sparkle
Set of 3 stansen no. 3 Bloemen 3/Flowers 3
Set of 3 stansen no. 13 Bloemen 9/Flowers 9
NL tekststempeltje "Prettige Feestdagen 4"

Het andere kerstkaartje komt volgende week, met de
daarbij behorende Crealies producten, op mijn blog.

Tot ziens en liefs Wilma

PS met dit kerstlabel wil ik graag meedoen met:
Aug. Challenge Crafty Hazelnut's Christmas Challenge 2

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Wilma. Veel plezier bij de workshops. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Tag Wilma,
    En ik heb zaterdag in Kampen de stansjes voor die mooie bloemen, die je laatst gemaakt hebt gekocht. Super hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Wilma, heel mooi met die tag erop....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.