Pagina's

dinsdag 18 augustus 2015

Bloemen en vlinders, Flowers and butterflies.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ja.....jullie zien het.....bloemen en vlinders.
Ik maak heel graag foto's van echte bloemen en vlinders
en ik vind het heerlijk om met stansen bloemen en vlinders
te maken, heerlijk mijn fantasie de vrije loop te laten.

Het vlechtwerk is gemaakt met On the Edge no. 6, het zijn
"restjes" van deze kaart, die ik niet weg wilde gooien.

Crealies items:
Papicolor items:
Original Metallic no. 334 violette

Dit is mijn bijdrage voor vandaag en was mijn bijdrage
aan het Crealies blog.....leuk dat je langskwam
en bedankt voor het geven van een reactie.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Allebei weer heel mooi Wilma. Je kan er wat van. Zo fijntjes gedaan. Prachtig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma, das sieht ja toll aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is weer een prachtig kaartje Wilma...wat een super mooie bloemen en volindertje zijn dat....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.