Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

Masks & More & Candy.


Goede morgen, middag en/of avond lieve Crealies fans,

Vandaag start op het Crealies blog een bloghop.
Met deze bloghop willen de meiden van
het Crealies Designteam de creaties laten zien die ze
gemaakt hebben met de 6 nieuwste Masks & More.


Kom je van Anja's blog vandaan dan zit je goed,
start anders even op het Crealies blog en
dan hoop ik je zo weer terug te zien.


Zowel de bloem als de takjes zijn bewerkt
met behulp van Masks & More no. 12.

met de Masks & More no. 12 bewerkt.

Wil je kans maken op de candy? Ja toch?
Laat dan op onderstaande blogs een reactie achter.
Morgen op zondag 26 oktober
wordt de winnaar/ winnares al bekend gemaakt.
Misschien ben jij dat wel?

Anja
Wilma (hier ben je nu)
Hennie (hier mag je zo naar toe)
Shirley
Marianne
Miriam
Crealies

Mocht je, om wat voor reden dan ook, vastlopen.....
klik dan op één van onze namen in de sidebar
en vervolg de blogronde.

Crealies items:
Masks & More no. 12
 

Heb je het tot hier vol kunnen houden?
En heb je een reactie achter gelaten?
Graag wens ik iedereen heel veel
plezier met hoppen toe.

Liefs Wilma

18 opmerkingen:

  1. Wat een "schoon" werkje Wilma!!!
    Het hopt lekker weg vandaag.
    Gisteren was mijn afbeelding niet op mijn blog te zien. Vandaag gelukkig wel, ik ben me naar geschrokken.
    Fijne dag nog, lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje ik vind hem super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een echte beauty geworden deze kaart. Vind hem zo mooi en ook mooie kleuren!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een ontzettend mooie kaart heb je
    gemaakt, echt schitterend ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Wilma,
    leuk dat "hoppen"
    je kaartje is weeer prachtig!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wilma, toppie, hop nu nog snel even door naar de volgende....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart Wilma en zo mooi bewerkt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kerstkaartje Wilma....heel leuk gemaakt met al die spulletjes van Cealies....Knap gedaan!!


    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    deze mask is natuurlijk super geschikt voor een kerstkaart met al die sterretjes.
    Ook het model is super! Ik hop verder!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een super creatie en een heel goed lopende bloghop! Knuf, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, zo leuk die maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend model kaart is dit en heel mooi met deze masks.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Wilma....wat een schitterende materialen van Crealies heb je gebruikt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    wow wat een leuke kaart .. en leuk die candy met bloghop !
    Ik heb vanaf vandaag eenmalig een challenge op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je ook meedoet met een kerstcreatie ...
    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/2014/10/challenge-60-dagen-tot-kerstmis-60-days.html
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.