Pagina's

maandag 22 september 2014

For my Handyman.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit mannenkaartje heb ik, voor de broodnodige
verandering, gemaakt voor het Crealies blog.
De tandwielen, van Double Fun no. 11, zijn met de pins
van Double Fun no. 9 "vastgeprikt" en
e.e.a. blijft aan elkaar "hangen" met
de 3 paperclips van Set of 3 no. 15.

Alle randen van de verschillende onderdelen heb ik
bewerkt met bruine inkt en daarmee heb ik ook
de "stippen" van Bits & Pieces no. 9 en
de "steentjes" van Bits & Pieces no. 10 gestempeld.

Rechts onder op het kaartje heeft de "horloge-maker"
enkele schroefjes en een pin laten slingeren.
Deze schroefjes komen uit de tandwielen.
Leuke klusser.....niet?

Crealies items:
  
 
 

Nog een hele fijne week toegewenst.

Liefs Wilma

14 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gemaakt zeg, knap bedacht en uitgevoerd.
    liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke mannenkaart Wilma...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mannenkaart Wilma!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft voor mij nog steeds een uitdaging hoor.. een mannenkaart maken. Het is jou hartstikke goed gelukt!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere mannenkaart.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende mannenkaart Wilma. Een mooi design en je hebt een geweldig geheel gemaakt van alle leuke mallen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Geweldige kaart voor een man, mooi en stoer, heel gaaf ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart,Wilma.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Allereerst je kaart. Die is weer uit de kunst, mooi hoor!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,
    mannenkaarten vind ik altijd een uitdaging ... deze heb je weer erg mooi gemaakt !
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke mannenkaart ook de vorige kaart vind ik heel mooi en vrolijk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave stoere mannenkaart Wilma!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Wilma,
    gave kaart zeg!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.