Pagina's

zaterdag 6 september 2014

3 + 2 + 1 =


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Gisteren viel ik bij Crealies "zomaar" binnen en
vandaag val ik hier met de spreekwoordelijke deur in huis,
dus gelijk door naar de werkwijze van dit kaartje.
Dit kaartje heb ik namelijk gemaakt van 6 driehoeken
en van die 6 driehoeken zijn er hier 4 te zien.
De kaart bestaat uit 3 driehoeken,
de standaard aan de achterzijde uit 2 driehoeken
en het geribbelde blad is gemaakt van 1 driehoek
.....en dat maakt een totaal van 6 driehoeken.
Dit is de bewuste Crea-Nest-Lies XXL no. 17
die ik voor de 6 driehoeken heb gebruikt.

Voor het "grote" blad heb ik de op één na
grootste driehoek van Crea-Nest-Lies XXL no. 17 gebruikt
en op deze driehoek, met behulp van rozetmaker no. 2,
de rillijnen aangebracht.
De rillijnen als muizentrapjes gevouwen,
2 punten naar elkaar toe gebogen en vastgeplakt.
Ik hoop dat ik het enigszins duidelijk heb omschreven!

Crealies items:
 
 

Creatieve groetjes,

Liefs Wilma

14 opmerkingen:

  1. Wat MOOI Wilma....heel apart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt en heel origineel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gemaakt Wilma. Ziet er moeilijk uit ook nog. Maar een lust voor t oog . gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo dit model, heb je weer mooi gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Wilma .. erg apart,
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is echt schitterend wilma, had hem bij annelies al bewonderd heel knap hoe je dat toch iedere keer weer maken kan.

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi wilma,
    leuk kaartje en mooi model!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi ,fleurig kaartje !!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Wilma, heel leuk modelletje ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kaartje Wilma, wat een super leuk modelletje....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wilma
    mooie en leuk kaartjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf om te lezen wat en hoeveel vormen je gebruikt hebt voor deze kaart. Hij is mooi geworden hoor.

    Je vorige kaart is ook een beauty. Zo fijntjes ook.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.