Pagina's

maandag 14 oktober 2013

Love birds


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Helaas kan ik dit kleine kaartje niet aan
iedereen persoonlijk laten zien,
in het echt is dit "landschapje" vele malen mooier.
Wat begon als een proefje is "uitgedraaid"
op dit kleine landschapje.
Zien jullie de ondergaande zon ook in het water schijnen?

Gebruikte materialen:
Wit glimmend papier, geel en donker-rood papier
Distress inkt: Antique Linen, Broken China, Faded Jeans,
Fired Brick, Mustard Seed, Scattered Straw,
Spiced Marmalade, Vintage Photo
Stempel "horizon" van Sirius Hobby
Stempel "2 vogeltjes" van Create and Craft
Clearstempeltje "aren" 1883 1017 van CArt-Us


Tot een volgende keer.

Liefs Wilma

30 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaart.
    Ik vind hem helemaal geweldig.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma wat een prachtige kaart is dit. De verdeling van de stempels staan zo mooi op papier. Schitterend landschapje. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is supermooi Wilma! Schitterende kleuren heb je gebruikt.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik zie de zon in het water schijnen dat heb je mooi gedaan Wilma.
    een prachtig kaartje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Wilma, wat is dit geweldig mooi. Ik vind het helemaal fantastisch. De kleuren staan prachtig bij elkaar en de landschap met de "zachte" zon op de achtergrond. Helemaal TOP. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supermooi gemaakt Wilma, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig tafereeltje, ik kan
    me voorstellen dat het in het echt
    nog mooier is, maar dat is het zo
    ook al ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw dit is echt heel mooi
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldschone kaart , prachtige stempels gebruikt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige mooie kaart is dit geworden. En de kleuren ook helemaal super . Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het stempelen gaat je echt goed af Wilma.. Het is weer een plaatje! Knap hoor!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een kunstwerkje is dit weer Wilma Prachtig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje Wilma, het lijkt wel gedrukt , zo mooi....het is net of er zelfs diepte in zit...PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt, prachtige details en alles goed gecombineerd met de kleuren en de afbeelding!! Een bijzonder mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wilma, ik vind het prachtig gemaakt, mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig..eindeloos mooi Wilma!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Wilma, dat heb je supermooi gedaan!

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel andere kaart dan gewoonlijk, maar ik vind 'm PRACHTIG!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi wilma
    moet altijd al lachen als ik post van jou zie met die beweegbare beelden en dan nog een geweldige kaart nou je kan er wat van!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Wilma - prachtig mooi landschapje heb je gemaakt - 'k vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Diese Karte hast du wunderbar gestempelt. Sie gefƤllt mir sehr gut.

    Vielen Dank, fĆ¼r die vielen schƶnen Kommentare auf meinem Blog.
    Ich habe dich in der letzten Zeit etwas vernachlƤssigt, aber ich hatte so viel "um die Ohren". (so viel Arbeit).
    Aber auch die vielen anderen Werke, die du gemacht hast, sind wunderschƶn, ich komme aus dem Staunen nicht mehr heraus.
    Liebe GrĆ¼sse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Romantische kaart Wilma, echt prachtig!!!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige,gave kaart Wilma,
    Zo mooi !!!!!
    Een kunstwerk.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart. Mooi kleuren net of de zon ondergaat.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een schitterende kaart Wilma. Je hebt met de mooie stempels een prachtig landschap gemaakt en geweldig gekleurd, heel sfeervol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is een prachtig landschapje geworden Wilma. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als het in het echt nog mooier is dan moet het wel bijzonder mooi zijn Wilma want ik vind het zo al heel bijzonder mooi!! Prachtig gestempeld!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma,
    wat heb je hier een schitterend kaartje!! De kleuren en de stempels natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat hij in het echt nog veel mooier is! Dat is met elke kaart eigenlijk zo.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wilma, ik vind het geweldig! Stempelen zit ook nog in mijn achterhoofd maar ik denk niet dat het voorlopig 'eruit komt'...!
    xxx Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.