Pagina's

maandag 15 juli 2013

Flowers for my friend



Hoi, hoi, lieve allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Creaties met Papier.

Bloemen voor mijn vriend(in).....
dat staat binnenin het kaartje.
Het kleuren van de afbeelding, vraag me niet waar
die vandaan komt, heeft me wel enkele uurtjes gekost,
maar het is zo leuk en ontspannend om te doen.....
je vergeet de tijd.
Het kaartje heb ik eenvoudig gehouden om de focus
op de bloemen te houden.


Links is het kaartje van bovenaf te zien
en rechts zie je de binnenkant.

Gebruikte materialen:
Jade-Sensations karton nr. 318-Curl en
Original papier oranje nr. 11 van Papicolor
Nestabilities "Fleur De Lis Squares" S4-319 van Spellbinders
Happy stencil (Erica Fortgens) 6002/1101 van Joy Crafts
Afbeelding van Pinterest
Copic markers: blaadjes G02-05-E02, steeltjes E02-35-51,
 bloemen R00-20-22-Y02-11-15-17-38,
bloemhartjes R20-Y02, vaas W00-0-1-3
Kralen oranje Ø 3mm
Creative Flowers CS CL 23  van Crealies

Liefs Wilma

8 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Je kaart vind ik heel fijntjes.
    Met mooie kleuren.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Wilma - prachtig gekleurd en heel stijlvol.

    Groetejs,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, een echte "zeg het met bloemen" kaart Wilma! Heel mooi gemaakt, net zoals je voorgaande kaarten...de mooie kaart voor Miriam en je kaart met het leuke nieuwtje dat je bij NKU DT lid bent geworden. Proficiat en geniet van deze nieuwe uitdaging!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie kaart Wilma en prachtig ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie weer mooi, knap gedaan meis
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend!! erg mooi is je kaart. prachtige frame.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,

    Wat een schitterende kaart zeg en ik moet je nog feliciteren met je DT schap van NKU heel veel succes.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Wilma!
    Schitterend gekleurd en een leuk model!
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.