Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Do you like te go with me? (008)

Wie wil met dit clowntje op vakantie?
Hij neemt dit koffertje mee.


Ik zal er even de afmetingen bijzetten.....hoogte 18cm, breedte 26cm en diepte 10,5cm.


In het vorige berichtje van Avec had ik de achterkant van de rugzakjes niet laten zien. De afmetingen van de rugzakjes.....hoogte 23cm, breedte 20cm en diepte 7cm.
De rugzakjes zijn groot genoeg voor een broodtrommeltje, beker en wat fruit voor een peutertje dat naar een peuterspeelzaal of kinderdagverblijf gaat.

En ben je al een beetje tevreden Sippie? Nee hè!
Ik ga er voor de zekerheid maar even de afmetingen van de tegeltjes bijzetten.....hoogte 16cm en breedte 15cm
Zo tevreden Sippei? Nee.....nog niet!

Sippie had nog een vraag over
de challenges bij Crealies.
Ze wil graag weten hoe de winnaar gekozen wordt en omdat ik daar niet meteen een antwoord op had heb ik Annelies en Yvonne een mailtje gestuurd met die vraag en dit is het antwoord van Annelies.....Yvonne en ik maken een top 3 en daar kiezen we er Random één van. Lijkt me een mooie tussenoplossing.

Nu heb ik een vraag aan Sippie.....doe jij mee met
 
bij Crealies?
Plaats dan dit logo
in de sidebar van je blog. Wie doet er nog meer mee?
Je kunt een hele mooie stans winnen. Ik hoor het graag van jullie.
Fijn weekend en liefs Wilma 

PS Mijn nieuws komt nog.

20 opmerkingen:

  1. hallo wilma
    gaaf gemaakt wat is dat super leuk
    gedaan

    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah I'd love to go with you!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Wilma,was erg leuk om te doen,heb er 12 gemaakt in allerlei varianten.

    fijn weekend

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit gaaf zeg, ben er helemaal weg van, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma

    Super leuk weer.
    En leuk die rugzakjes er kan dus ook echt wat in .
    Fijn weekend .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are so great, especially like the little suitcase.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha....leuk dat verhaaltje van jou.
    die rugtasjes heb je mooi gemaakt. dit clowntje is ook zo leuk, heerlijk vrolijk.
    dat koffertje knap gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    ik moet ook al weer lachen om jou hahahaha,
    wat een leuk vertelsel,
    maar ik heb er ook "last"van wat Sippie opmerkte, bij crealies is dus een tussenoplossing gezocht,
    gek he ik vind nog steeds niet leuk dat een computer de winnaar uitzoekt.
    Je clowntje is meer dan fantastisch!
    leuk met dat rugzakje...
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi wilma,

    O, wat een leuk verhaal en al mijn vragen zijn beantwoord, heel erg bedankt.
    De clown en het koffertje zijn ook heel erg mooi.
    En wat de challenge betreft, ik heb er moeite mee, dat er een winnaar gekozen wordt door een apparaat, dus ik denk nog even heel goed na.
    Fijn freubel weekend en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma, Du hast ja wunderbare Filzsachen gemacht. Auch du bist ein
    Universaltalent und bastelst so zauberhafte Dinge.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb je dat mooi gemaakt ziet er heel erg leuk en vrolijk uit Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk weer Wilma :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Wilma, you asked how I upload my photos to my blog. I have them saved in a folder in My Documents. Then upload them using the little picture frame icon in the toolbar of a post. I upload them at Med size for JPEG and Med quality size. Hope this helps.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,
    Weer heel wat anders dan een kaart, maar wel verschrikkelijk leuk.
    Lekker frisse kleurtjes, ziet er echt gezellig uit.
    Groetjes van Marian en een gezellige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Wilma,
    dat heb je weer super mooi gemaakt,
    maar ik heb geen tijd voor vakantie.
    ik vind het erg leuk hoe jij je verhaaltjes schrijft.
    fijn weekend
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super leuk Wilma.
    Het is echt geweldig hihi.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind dit er zo leuk uit zien! Doe je dit met de hand of op de machine? En ik ben toch zo benieuwd naar je nieuws :-0!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje Wilma, ben jij ineens over
    gestapt op vilt zeg. Maar wat ziet
    het er leuk en gezellig uit, echt
    te gek, en zo vrolijk :)

    Fijne en gezellige zondag :)
    Lieve groetjes Erica xox ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, Wilma wat ben je weer goed bezig geweest, geweldig jouw vilten creaties. En alle vragen weer beantwoord, heb zelf maar 1 crealies stans dus dat is nog wat lastig verzinnen om mee te doen. Maar wie weet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.