Pagina's

maandag 24 december 2012

Something extra.


Hallo lieve allemaal,

Zo denk je klaar te zijn met het maken van kerstkaartjes.....komt Yvonne met een
GEWELDIGE From Millan.Netuitdaging.


Nieuwsgierig geworden? Goed zo.....ga HIER dan eens een kijkje nemen. Iedere week meedoen is geen verplichting, maar wel gezellig en we kunnen
elkaar uitdagen en stimuleren.
Ik ga het in ieder geval proberen.


Dit is een close-upje van mijn
eerste kerstkaart voor 2013.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Gebruikte materialen:
Wit glimmend cardstock
Stukje inpakpapier.....zat om een vroeg Kerstcadeautje
3-d plaatje van Nel van Veen
Voor de bloemenrand Creative Border CL CB 19
van Crealies
Hotfix-steentjes wit-zilver nr. 1 Ø 3mm

Tot morgen en liefs Wilma
 Christmas scraps, graphics, animate gif images

9 opmerkingen:

  1. Wat lees ik nou? Je eerste kerstkaart voor 2013?? Ik moet eens even bij Yvonne gaan kijken geloof ik haha
    Het is in ieder geval een heel mooie kaart Wilma. En een goed begin is... nouja je kent het wel :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende kerstkaart Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg, wil je fijne feestdagen toewensen.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, nou ja in ieder geval ruim op tijd voor de volgende kerst haha.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou ik door die challenge van Yvonne bijna vergeten om bij jou een reactie achter te laten.
    Het is een schitterende kaart gteworden met een hele chique uitstraling.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Wilma, bedankt voor je leuke reactie bij mijn kaarten.
    Wil jouw ook fijne dagen toewensen en een goed en creatief 2013.

    Liefs Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma,

    Zo dat is alvast een goed begin voor 2013, Een super mooi kerstkaartje,je bent goed bezig.
    Fijne Kerstdagen ,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik lees dat je nu al een goed voornemen hebt, met je kerstkaarten. Nu ben ik ook van plan om nog even door te gaan, maar meestal komt er niet zo veel van terecht, komen er weer allerlei andere dingen op mijn pad. Dit is in ieder geval een prachtige kaart. Mooie bloemenrand zit er langs.

    Lieve groet,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.