Pagina's

donderdag 13 september 2012

Thanks for your hospitality.


Hallo allemaal,

Het bovenste envelopje heb ik dinsdagmiddag aan Sylvia gegeven als bedankje voor haar gastvrijheid.
Wij.....Idje, Julia en ik hebben bij Sylvia gefreubeld. Meestal.....ja meestal geef ik een kleinigheidje als ik voor de eerste keer bij iemand thuis kom. Helaas had ik dat bij Julia niet gedaan. Ze heeft het envelopje aangenomen dus ik hoop dat ze me heeft vergeven.

Gebruikte materialen voor het bovenste envelopje:
Papier uit vintageblokje nr. 16
Voor de motiefjes in het envelopje EK-success hoekpons (geleend van tante Diny)
Voor de bloem Creative Flowers CL CF 25 van Crealies
Voor de blaadjes Creative Shapes CL CS 23 van Crealies
Strass-steentjes oud-roze Ø 6mm

Gebruikte materialen voor het onderste envelopje:
Papier uit vintageblokje nr. 16
Voor de motiefjes in het envelopje EK-success hoekpons (geleend van tante Diny)
Voor de bloem Creative Flowers CL CF 24 van Crealies
Voor de blaadjes Creative Shapes CL CS 22 van Crealies
Strass-steentje nr. 92 blauw Ø 6mm

Tot morgen.....dan kom ik met een kaartje en een workshopje.

Liefs Wilma

29 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige envelopjes heb je gemaakt! Zou je het leuk vinden als die eens op het blog van de Nederlandse kaarten uitdagingen wordt geshowd, tijdens de creatiedag? Als je het een leuk idee vindt dan mag je me een mailtje sturen op heleen1969@live.nl
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn zoals altijd weer schitterend en zulke kleine attenties vallen altijd goed in smaak.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma, sehr schön Deine Taschen, das Papier ist zauberhaft und die Dekoration sehr gelungen.
    Ein wunderschönes Dankeschön.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat heb je weer mooi gedaan meissie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma

    Ik vind ze helemaal geweldig .top gemaakt weer hoor.
    de bloemen van jou blijven ook prachtig
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie enveloppen Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie v'lopjes heb je gemaakt Wilma. Echt hele leuke modelletjes. En bedankt voor jij alleen me kan feliciteren met mijn gewonnen mal, geeft maar aan dat je een echt, echt mens bent.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie vloppies met prachtige bloemen!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi papier heb je hiervoor gebruikt!!! En hebben jullie ook nog iets leuks gemaakt???? Ik denk dat ik het al weet '-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn helemaal leuk Wilma!! Dus ze heeft het je vast vergeven!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je mooie chique envelopjes gemaakt!! Een heel leuk idee om als cadeautje te geven!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve vlopjes Wilma, mooi, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan Wilma, ze zien er schitterend uit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige envelopjes heb je gemaakt Wilma.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ze zien er erg mooi uit deze flopjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Wilma,
    Heel erg mooi zijn ze geworden,daar zeg je geen nee tegen.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie vlopjes heb je gemaakt.
    Heel mooi zo in 1 kleur en papiersoort.
    kan me voorstellen dat dit in dank aanvaard wordt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige envelopjes Wilma.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie vlopjes.
    Kan niet anders dan dat ze je vergeven heeft!
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi, Gewledig mooi, wat zal ze blij geweest zijn met jou geste!!!
    Dat kan niet missen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende envelopjes. Ze is er vast blij mee!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love these.....two wonderful creations...beautiful flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat prachtig gemaakt Wilma.
    Wat heb je mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige envelopjes Wilma, echt super!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige enveloppen Wilma.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.