Pagina's

dinsdag 25 januari 2011

Happy Birthday To You

Alweer een ronde kaart. Omdat het effect zo mooi is heb ik opnieuw de mal LR0112 van Marianne Design bewerkt met distress inkt. De standaard heb ik met de Texture Plate Leaves van Fiskars door de Cuttlebug gedraaid en eveneens met inkt bewerkt.
Gebruikte materialen:
Kaart restje wit papier lederstructuur
Restje crème-groen gemêleerd papier van My Mind's Eye 2010
Afbeelding: een oude kaart
Creatables LO0112 en LR0116 van Marianne Design
Spellbinders Standard Circles Large S$-114
Texture Plate Leaves van Fiskars
FLP003 van Nellie Snellen
Bloemen licht-groen Ø 2cm
Strass-bloemen groen Ø 0,7cm
Vlinderpons van Tonic
Vlinderponsje van Picture Punch
Meeldraadje
Distress Inkt Peeled Paint
Standaard: op maat gemaakt voor deze cirkelkaart
Tekststempeltje: Happy Birthday To You 100.192 nr. 3 van de 6 designs
Foamtape 1mm
Dubbelzijdig plakband
Strass-lijm van Rico Design

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer heel mooi en van kleur en gemaakt. Mijn complimenten.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Tjeetje Wilma,wat een prachtige kaart!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in 1 woord : GEWELDIG!!!

    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart geworden Wilma !
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart,ik vindt hem geweldig...

    Groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.